Zoey's Extraordinary Distraction
Сезон 2, серия 2: Zoey's attempts to spend private time with Max are continually thwarted by both Mo and work problems. The Clarke family gets a new guest when Emily's sister, Jenna (guest star Jee Young Han), comes to "help" with the baby.