Zoo
Сезон 4, серия 1: During a trip to the zoo, Hal gets jealous of Lois' former boyfriend, Dewey and Malcolm fall into a tiger pen, and Reese butts heads with a goatwhile Francis gets stranded on a cross-country car trip and takes a new job at a dude ranch.