High School Musical 3: Senior Year High School Musical 3: Senior Year
It's time to celebrate as Disney's phenomenal High School Musical hits new heights in High School Musical 3: Senior Year! Fresh from the big screen, this motion picture extravaganza delivers non-stop entertainment from start to finish! It's almost graduation day for high school seniors Troy, Gabriella Sharpay, Chad, Ryan and Taylor and the thought of heading off in separate directions after leaving East High has them thinking they need to do something they'll remember forever. Together with the rest of the Wildcats, they stage a spring musical reflecting their hopes and fears about the future and their unforgettable experiences growing up together. Will their final show break them apart or bring them together for the greatest moment in Wildcat history?