Cry Wolf Cry Wolf
When the students at a prestigious prep school spread a hoax email about a serial killer, they start a game of terror and deception that has three rules: avoid suspicion, lie to your friends, and eliminate your enemies. But what starts as a joke soon turns deadly and now they find themselves victims of their own game!