Crackers
Meet a bunch of crazy, off-the-wall characters who would buy the American Dream, if only they could afford the down-payment. There's Weslake, out of work but never short of hope; Boardwalk, a pimp with a heart of gold and a baby; Ramon, a part-time electrician who specializes in hot wiring cars; Dillard, a permanent resident of outer space; Turtle, a little guy with a big appetite; and Maxine, a diligent meter maid who's on the make. They're all "customers" of Melvin Garvey's Pawn Shop. He's the meanest, money-hungriest man in town. He owns a safe that holds the answer to their prayers... the gold at the end of the rainbow. With the right direction, they might bungle their way to success... if just one of them knew where they were going.