90 Minutes In Heaven
Pastor Don Piper died January 18, 1989 when a semi-tractor truck crushed his car. Declared dead by the first rescue workers to arrive on the scene, Don's body lay under a tarp for the next 90 minutes. Don's soul, meanwhile, was experiencing love, joy, and life like he'd never known before. Don was in Heaven. When another pastor's prayers helped bring Don back to life, he became a living miracle! Yet this is one miracle Don wished never happened. Heaven's bliss was replaced by excruciating pain and emotional turmoil. With the support and prayers of his beloved Eva, their three kids, and friends near and far, Don clings to his faith in God and fights to regain a semblance of his previous life. The Piper family's incredible true story of perseverance and overcoming the challenges of life--and death--will bring hope and encouragement to all who see it. Starring Hayden Christensen and Kate Bosworth, 90 Minutes In Heaven is based on the inspiring New York Times best-selling book that has sold 7 million copies.