Tooth Fairy 2 Tooth Fairy 2
When dreamer Larry Guthrie loses his first love to the town hot shot, he decides to win her back by volunteering with the local children at her afterschool program. When Larry accidentally tells the kids the tooth fairy is make believe he is soon transformed into a tutu clad fairy with the sentence of collecting teeth.