Once Bitten Once Bitten
A centuries-old vampiress comes to Los Angeles and stalks male virgins --she needs their blood to retain her youth and beauty. Her targets are left with an appetite for raw hamburgers and a tendency to sleep during the day so as to avoid sunlight.