Bangkok Traffic (Love) Story
Mei Li (Cris Horwang), a 30-year-old single woman feeling the pressure of societal expectations, becomes determined to win the heart of Lung (Ken Theeradej Wongpuapan), a handsome Bangkok Transit System engineer. Despite working opposite shifts and facing competition from her love-hungry neighbor, Mei Li pursues Lung with unwavering determination. As she navigates her inexperience in romance, she hopes to break free from the potential fate of becoming a spinster. This 2009 Thai romantic comedy was directed by Ping Adisorn Trisirikasem.