Sex Doll
A high-priced call girl navigates the shadowy world of London’s sex trade underground in this provocative, erotic thriller. Virginie (César Award winner Hafsia Herzi) goes about her work as a prostitute with a cool detachment, trading sex with wealthy businessmen for money, but never getting emotionally involved. That all changes when she meets Rupert (Ash Stymest), an enigmatic stranger with unclear intentions. Risking everything, Virginie plunges into a dangerous affair that tears her between a ruthless madame who forbids romantic attachments and a dark, sexy man who could be her savior or her downfall.