The Jewel Of The Nile
In the blockbuster Romancing The Stone, novelist Joan Wilder (Kathleen Turner) and wanderer Jack Colton (Michael Douglas) went sailing off into the sunset together. In this thrill-packed sequel, Ralph (Danny DeVito) is back on their trail and they're back in the fast lane on a perilous trek through the fierce North African Desert. Not even treacherous tribes, deadly dungeons and seemingly endless villains can stop this trio from finding, once and for all, that mysterious "jewel."