Chéri Chéri
Indulge in Cheri, the seductive and provocative drama about a scandalous love affair, set during the opulent decadence of preWorld War 1 Paris starring award winners Michelle Pfeiffer and Kathy Bates. The ravishing Lea, famed courtesan to the rich and famous, is contemplating her retirement, when her archrival (Bates) as her to teach her spoiled 19 year old son Cheri about women. It's an adventure that becomes a heated and passionate affair that results in power struggles over sex, money, age, and society and unexpectedly, love itself as a boy who refuses to grow up collides with a woman who realizes she cannot stay young forever.