Who's Afraid of Virginia Woolf? Who's Afraid of Virginia Woolf?
Elizabeth Taylor delivers an Academy Award-winning performance opposite Richard Burton in this adaptation of Edward Albee's groundbreaking Broadway play that rips the façade of civility off the dysfunctional marriage between an alcoholic college professor and his shrew of a wife during a dinner party the two host for a young couple. Winner of 5 Academy Awards.