Mystify: Michael Hutchence
Deftly woven from Michael’s private home movies and those of his lovers, friends, and family, Mystify: Michael Hutchence delves beneath the public persona of the charismatic frontman of chart-topping band INXS and reveals a multifaceted, intensely sensitive and complex man. Michael struggled with the idea of success, the creative limits of pop stardom, and how to express his integrity, a longing that shaped his life and music and gave birth to a desire to go far beyond the constraints of pop. But a violent event struck Michael and changed his life forever, fracturing his sense of self and robbing him of his connection to life, contributing to his untimely end. Features interviews with Kylie Minogue, Bono of U2, and many more.