Adam Ferrara: Funny As Hell Adam Ferrara: Funny As Hell
Adam Ferrara brings the stage to life with his honest, clever, and fearless, perspective on family, relationships and himself. He has an innate ability to draw you in with thoughtful laughter that exposes the sharp truths behind his comedy. Absolutely hilarious!