Little Man Tate Little Man Tate
Dede is a sole parent trying to bring up her son Fred. When it is discovered that Fred is a genius, she is determined to ensure that Fred has all the opportunities that he needs, and that he is not taken advantage of by people who forget that his extremely powerful intellect is harboured in the body and emotions of a child.