Tell It Like A Woman Tell It Like A Woman
Comprised of 7 short stories whose common denominator is their presentation of female protagonists. Featuring an all-star cast with award winning directors, each of these different women face particular challenges in their lives with extreme determination and courage. Some of these inspirational and empowering stories are factions and some are inspired by true stories.