New York has a new problem in Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan. After an electrifying return from the bottom of his Crystal Lake grave, indestructible psycho-slasher Jason Voorhees ships out to visit the Big Apple and paints the town red! High school senior Rennie Wickham is in for the ride of her life – and possibly her death – when she and her classmates take a graduation cruise bound for New York City. Little do they know that crazed serial killer Jason is a stowaway who quickly transforms the teen-filled “love boat” celebration into the ultimate voyage of the damned! Only a few survivors reach New York, where the bloody rampage spills into the gritty streets and subways of Manhattan in a deadly game of hide-and-seek – leading to a toxic confrontation with Jason for one last, final time.