García & García
Hispavia, a small-time low-cost airline, is in serious difficulties. Their numbers don't add up, nor do their planes fly. In a desperate attempt to save the company, they decide to simultaneously hire a prestigious airline consultant and an unemployed mechanical expert. They are both called Javier García. Chance and the disorganization of the company will cause them to be confused and exchange their roles, and while the mechanic is cared for by the owner of the company and housed in luxury hotels, the executive ends up in the hangar, clad in a greasy overall. Perplexed and not knowing what is happening, both face each other's tasks, until the two Javier Garcías meet and discover the mistake.