Indignation Indignation
Based on Philip Roth's acclaimed novel, Indignation follows scholarship winner and straight-A student Marcus Messner (Logan Lerman) as he begins his college career on the conservative Ohio campus of Winesburg University. While trying to stay focused on his studies, Marcus falls for the beautiful and troubled Olivia Hutton (Sarah Gadon) and embarks on an eye-opening odyssey that challenges society's conventions and his most personal beliefs. From the acclaimed producer of Brokeback Mountain comes a coming-of-age tale about our best intentions and their lifelong consequences.