1-900-Tonight
1-900-TONIGHT is an urban fable about two lonely New Yorkers who find companionship over an adult chat-line. John Turturro (O BROTHER, WHERE ART THOU, THE BIG LEBOWSKI) plays Wooly, a simple, New Releaseiously odd bike messenger hoping to hear a bit of "spicy" talk from Patti (Katherine Borowitz of A SERIOUS MAN, THE MAN WHO WASN'T THERE), an agoraphobic shut-in. Together they prove that wisps of enchantment can be found in even the most overlooked of hearts. Also starring: Max Casella (TV's BOARDWALK EMPIRE), Elizabeth Marvel (LINCOLN, TRUE GRIT), Lynn Cohen (THE STATION AGENT, MUNICH). The final film in the remake trilogy celebrating acclaimed Dutch filmmaker Theo Van Gogh, and inspired by his acclaimed film 1-900.