1Up
This outrageously funny esports comedy follows Vivian "V" Lee (Paris Berelc), a competitive gamer whose impressive skills have landed her a college scholarship and a place on the Betas, Barrett University's male-dominated team. But when the Betas' captain Dustin (Taylor Zakhar Perez) tells V she'll never be a starting player, it's game on. Joined by her best friend Sloane (Hari Nef), and under the guidance of her coach Parker (Ruby Rose), V forms a fierce all-girl team to band together with one common goal: level up to the nationals...and take down the Betas!