20.0 Megaquake
As a megaquake threatens San Francisco, a series of foreshocks wreaks havoc across the city. Now an elite team of emergency service and disaster experts converge on the anticipated epicentre, working tirelessly to save as many lives as possible before the city is crushed into oblivion.