20,000 Leagues Under the Sea
The larger-than-life Jules Verne adventure about reclusive genius Captain Nemo, his magnificent submarine, The Nautilus, and the perilous voyage he makes with a group of captive adventurers, one of which is a young woman disguised as a man.