2035 Forbidden Dimensions
Born during a solar eclipse, Jack Slade is gifted with the ability to time travel, but when he travels to the year 2035 he discovers that this ability may be more of a curse. Jack finds himself in a post-apocalyptic wasteland run by evil doctors who have infected the population with a mutating serum. With the help of a small band of rugged soldiers, Jack must fight the evil forces and find star child Khadijah for together they hold the key to destroying the machine that allows evil to thrive and in doing so can save humanity.