24 Hours to D-Day
Just hours before D-Day, American Special Forces are tasked with parachuting in the dead of night into German-controlled France to guide the 101st Airborne assault ahead of the landings at Normandy. They must work together, avoid German capture, and get location and drop zone beacons on all before the Allied invasion of France begins.