3 Idiot Heroes
During the seed harvest season in Ban Rabue Village, Ngern is responsible for collecting and storing seeds for the upcoming year. Unfortunately, a group of black-faced thieves attempt to steal the seeds, and Ngern unintentionally kills them. Wanting to avoid any trouble, Ngern, along with his two friends, sets out to find guns and bring them back to protect the village.