40 Under 40
Some of them move. Others make noise. One weighs in at 700 pounds. Collectively, they represent the future of contemporary craft. Go behind the scenes of the "40 under 40: Craft Futures" exhibition, featuring traditional and non-traditional works of decorative art created by the top 40 American craft artists under the age of 40. Observe this wildly creative and diverse exhibition, assembled for the 40th anniversary of the Smithsonian American Art Museum's Renwick Gallery, and witness the challenges and rewards of bringing together 40 unique artists at the top of their craft.