5 Seconds of Summer: The Feeling of Falling Upwards-Live From Royal Albert Hall
In September 2022, 5 Seconds of Summer played an exclusive one-off show "The Feeling of Falling Upwards" live at the world-famous Royal Albert Hall in London. The band performed a set of reimagined versions of songs from their 11-year catalogue, plus brand-new songs from their latest album 5SOS5, accompanied by an orchestra and choir.