5ive Girls
Five wayward teenage girls are sent to a reformatory and discover they possess unique powers to battle the ancient demon, Legion, which holds thrall over the sinister institution. Starring Ron Perlman (Hellboy), the priest in charge of reforming the girls and teaching them how to lead a pure and normal life. Unfortunately the first thing these girls learn is that some secrets should never get out.