70 Big Ones
Raquel (Emma Suarez) is a desperate woman. A series of unfortunate events in her personal life have forced her into debt and now she needs to come up with 35,000 euros in the next twenty four hours. Her last hope is a bank loan.But just as Raquel is about to complete the transaction, two bank robbers storm the branch, complicating Raquel's dire situation even further. Her time is running out and she needs to find a way to get her hands on that money, by hook or by crook...