Dead Tone
Based on a true story, a couple of harmless prank phone calls turns into a nightmare when a group of college friends dial a mad man. The group becomes trapped in a horrifying game of survival against a monster hell-bent on killing more than their night of partying. Once the phone line goes dead, it's too late to escape the fun and games this maniac has in mind.