Sixteen-year-old Amber Stevens thought she was safe. Growing up in a nice neighborhood with an overprotective mom, sex trafficking was never something she thought about. One night changed everything. Kidnapped at gunpoint by a guy from a party, Amber is put into service with two other girls, as she struggles to survive the nightmare for 8 days.