A Bread Factory, Part Two: Walk with Me a While
At The Bread Factory, they rehearse the Greek play, Hecuba. But the real theatrics are outside the theater where the town has been invaded by bizarre tourists and mysterious tech start-up workers. There is a new normal in Checkford, if it is even really Checkford any longer.