A Cat's Life
Clémence rescues a kitten in her Parisian attic, and names him Lou. They form an unbreakable bond. They venture to the countryside for her family's vacation, where Lou's curiosity leads to thrilling adventures in the woods. Amidst new friendships and dangers, Lou's journey unfolds, marking a transformation from a curious kitten to a brave and adventurous cat.