A Good Day to Die
Baron Emerson uses his vast wealth to travel the world and hunt. He does not hunt animals, he hunts warriors. The Baron arrives at the American frontier and is looking for his next prey, who turns out to be an outlaw gunslinger named Chamberlin who is in jail and set to be hanged. The Baron arranges for Chamberlin to be freed so that he can hunt the outlaw like an animal, engaging him in a bloody game of life and death in the wild west.