A Letter from Mars
So Hee (Kim Hee Sun), who lost her father at a young age, copes with grief by writing letters to him on Mars. Her childhood friend Seung Jae (Shin Ha Kyun) secretly responds to these letters, helping her through her loss. Years later, a hardened So Hee returns to her hometown after facing life's challenges, while Seung Jae, now a postman, still harbors deep feelings for her. As he sees her again, Seung Jae hopes to win her heart, but fears his long-held secret might jeopardize their potential relationship. This is a 2003 South Korean romance film directed by Kim Jung Kwon that explores love, loss, and the power of connection.