A Master Builder
A Master Builder is a tense, troubling exploration of ego and power from the creators of My Dinner with André and Vanya on 42nd Street, and adapted from Henrik Ibsen’s classic masterpiece of theatrical realism. Wallace Shawn stars as Halvard Solness, a viciously domineering architect attempting to make amends with his wife, mistress and employees as he nears the end of his life.