A Matter of Courage
Would you risk everythng to find peace? When wealthy doctor Hermano decides to climb a sky-scraping mountain, he finds that his wife is having pregnancy complications. As a past tragedy haunts Hermano, and the child's birth nears, he faces a major decision.