A Mystery on the Cattle Hill Express
Albert the Pig is getting ready to show off his latest invention when it suddenly gets stolen! Aboard the renowned inventor's train, Clara and Gavin must find the culprit and recover the Nano-Seed before it's too late. Aided by world-famous detective Agatha Chichester, they might just have a chance.