A New Beginning
Laura is an unemployed woman in her thirties, and her marriage is in a serious crisis. After the sudden death of her father, she will be forced to deal with all of her personal relationships in just one day, especially with her husband and her cousin Tristán, with whom she has a special bond. In those 24 hours, Laura will have to make the most important decisions of her life.