A Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors
Freddy Krueger invades the minds of a new group of teens -- and the nightmares begin again. Local teenagers start dying and only Nancy Thompson knows the truth. Now a doctor at the local psychiatric hospital, she is the lone survivor of one of Freddy's previous killing sprees. Now, it's a fight against her co-workers' disbelief and a race against time to stop Freddy before he kills again. Starring Emmy-winner and Golden Globe-nominee Patricia Arquette (TV's "Medium," "True Romance"), Heather Langenkamp (TV's "Just the Ten of Us"), Academy Award and Golden Globe-nominee and Emmy Award-winner Laurence Fishburne ("What's Love Got To Do With It," TV's "Miss Evers' Boys"), Golden Globe-winner John Saxon ("Enter the Dragon," "The Appaloosa"), and Robert Englund as Freddy Krueger ("Urban Legend," "The Mangler").