A Perfect Life
Brian dreams aloud of the perfect life: a loving wife, children, a beautiful home and a golden retriever. But as his vision comes to life, a painful truth emerges - this is not fantasy, but the memory of a life he once had and lost. Now homeless, he shares his story with anyone willing to listen.