A Secret World
A poetic, tender road movie, A Secret World follows tormented teenager Maria as she makes her way through Mexico seeking her place in life. The film focuses on the pleasant beauty of the landscape and the eccentric, endearing personality of Maria as she comes into her own. Gorgeously filmed, this lyrical coming-of-age story doubles as a wistful hymn to a young woman’s self-discovery.