A Serial Killer's Guide to Life
30 something, self-help addict, Lou wants nothing more than to escape her overly controlling mother and the dead-end seaside town where she grew up. So when strange and strikingly confident new life coach Val invites her on a road trip of alternative therapies, Lou finds the perfect opportunity to leave, and the perfect person to become. Unfortunately for Lou, Val's a serial killer.