A Taste of Hunger
Welcome to Malus, the bright new star in the culinary sky in Denmark. Here, the power couple Maggie (Katrine Greis-Rosenthal) and Carsten (Nikolaj Coster-Waldau) rule as the latest invincible duo on the Danish gourmet scene. Maggie is an anthropologist who has created the extraordinary setting of the restaurant, and Carsten is a celebrity chef who works his magic in the kitchen. They love each other, have two wonderful children, and own one of the most hyped restaurants in Copenhagen. They want it all and they have it all... except the prestigious Michelin star they so desperately covet. The couple is willing to sacrifice everything to achieve their dream. In their tireless chase after the ultimate recognition, they forget that the best meals in life are shared together.