A Valentine's Match
A Hallmark Channel original movie. Natalie was fired from her job as a reality TV host. A visit to her hometown for the town’s annual Valentine’s Festival forces her to reevaluate her life and what is important after reconnecting with the man who broke her heart 10 years ago. Together they must run the town festival's auction, thanks to two scheming mothers.