A Way Back Home
Trey Cole, now a famous singer, returns to his hometown to find Charlie Shuffelton, a small town barber who acted as a father to Trey when he was a young boy. Though Trey finds that Charlie has died, he is haunted by memories of Charlie which seem to be encouraging him to face his past and make peace with his estranged family. Stars Danny Glover, Austin Stowell and Kayla Ewell.