My Brother Is a Great Actor
Aardvark follows Josh Norman (Zachary Quinto), a troubled man who has lived in the shadow of his brother Craig (Jon Hamm) for so long he starts seeing that shadow everywhere. After experiencing a series of hallucinations involving Craig – an actor, and the star of a popular TV drama – Josh places himself in the care of Emily (Jenny Slate), a young therapist. Emily wades deeper and deeper into Josh's psychologically-troubled world and suddenly finds herself falling for the famous brother. Caught between the family dysfunction and her alluring neediness, is Emily willing to risk her career and reputation all for the sake of love?