Abducted
When seven-year-old Jocelyn Shaker is mysteriously abducted from a resort in the Colombian rainforest, her American mother, Caitlin, and her wealthy Colombian stepfather, Javier, are surrounded in a cloud of suspicion. When blood is found on Javier’s cuff and in Jocelyn’s bed, he is brought into custody as the primary suspect. Adamant that her husband is innocent, Caitlin spearheads her own investigation. It’s a race against time to find Jocelyn, and both Caitlin and Javier will risk everything–including their lives–to bring their little girl home and clear the family name.